vrijdag 11 december 2015

Kamer make-over #1

Hee!
Ja hoor het is zo ver, eindelijk wordt mijn kamer veranderd! Dit weekend wordt het gestuuct, en daarna gaan we het schilderen, maar zo ver is het nog niet!

Goed, waar gaan we beginnen.... Vorige week ging ik dus met mijn vader behang scheuren en eerlijk gezegd is dat niet echt leuk, maar het moest gebeuren en met in m'n achterhoofd dat ik er mooie kamer aan overhoud! Hier een paar foto's.

 
 
 
 
 
 
Ja, je ziet het goed, mijn bureau staat een beetje scheef maar hij hing eerst tegen de muur maar hij moest er af.
 
 
Eerlijk gezegd vind ik dit een heel gezellig hoekje nu met die lampjes!
 
Ik zal zodra er wat nieuws in mijn kamer gebeurd jullie op de hoogte houden, dus verwacht zeker nog een paar delen!
 
X Liz

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten