dinsdag 15 december 2015

15 dingen die niemand vraagt | TAG

Hi!

Ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie, de 15 dingen die niemand vraagt tag. Lees hem maar door, dan kom je er vanzelf achter hoe hij gaat.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht en dat doen de meeste wel denk ik... Als ik andere blogs lees zie ik dat ook. Maar ja, ik doe dat ook, als ik wakker word en hij is niet dicht gaan er hele nare gedachtes door m'n hoofd!

2. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Ik ga niet zo vaak naar hotels maar als ik er ben volgensmij niet, haha.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee en ik snap eigenlijk ook niet waarom je dat zou doen, kan iemand mij vertellen wat het nut daarvan is?!

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Eehhmm... Heel soms als ik bijvoorbeeld veel moet doen op een dag aan huiswerk of andere dingen, maar eigenlijk niet echt.

5. Heb je sproeten?
Nee!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Haha, dat heeft iedereen wel eens gedaan toch??

7. Hoe groot is je bed?
Niet zo heel groot, ik weet niet zo goed hoe groot maar het is gewoon een èèn persoonsbed.

8. Ben je lui?
Ja wel redelijk, maar ik ben niet zo iemand die de hele dag in bed kan liggen maar ik kom er wel moeilijk uit. En verder wel denk ik. Oja, ik heb ook nooit zin om mijn kamer op te ruimen.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik ben best wel snel afgeleid en dat is best vervelend als ik mijn huiswerk moet maken en ookal leg ik mijn telefoon enzo beneden weet ik toch wel weer wat om afgeleid te zijn

10. Kauw je op potloden en pennen?
Ja, en eigenlijk is het best vies als ik erover nadenk, maar het gaat gewoon vanzelf!

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, dat is en was niks voor mij!

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee, daar heb ik ook nooit echt van gehouden, natuurlijk keek ik wel altijd Disney films, maar ik keek en kijk ook nooit tekenfilm. Vooral nu niet meer.

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?
Soms, maar ondertussen weet ik wel hoeveel treden onze trap heeft ;).

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Heel soms!

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Nee want ik heb geen auto, haha!

Liefs Liz

1 opmerking: