dinsdag 1 december 2015

Hello december I hello month

Hee!
Het is vandaag eindelijk december! En dat betekend dat ik vandaag jarig ben! Ik word 14 en als je dit leest ben ik hem druk aan het vieren, haha.

 
December is mijn favoriete maand omdat het altijd zo gezellig is met echt herfstweer, onesie aan, lichtjes aan, Sinterklaas en kerst. Dit jaar vier ik eigenlijk best veel Sinterklaas vind ik zelf, met mijn klas, vriendinnen en gewoon thuis. Heel gezellig als je het mij vraagt! Alleen het nadeel daarvan is dat ik heel veel cadeautjes moet kopen en dat vind ik nooit echt leuk...
Deze maand wordt mijn kamer ook nog veranderd, een hele andere stijl, meer volwassen want nu heb ik een kamer met bloemetjes enzo, dat ben ik wel een beetje zat eigenlijk... En daarvan komt ook het èèn en ander van op mijn blog.
Deze maand ben ik ook van plan om vaker te gaan bloggen, ik ga het proberen met school en andere dingen die ik doe. Dus houd mijn blog zeker in de gaten!
Is het leuk als ik elk begin van de maand wat vertel wat ik ga doen?

Als jij nog iets leuks weet waar ik over kan schrijven, vertel het dan zeker even!
X Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten