vrijdag 27 november 2015

Catrice Caught On The Red Carpet

Hee!
Op het moment dat ik dit schrijf is het vrijdag, de dag waarop er weer een nieuwe blogpost online komt. na een avondje foto's maken, is het nu echt tijd omweer even te bloggen en dat is geen straf!
Dit keer over nagellak! En ik geef eerlijk toe dat ik de laatste tijd minder vaak mijn nagels lak omdat ik er eigenlijk geen tijd voor heb maar ook niet zo veel zin. Toch leek het mij leuk om even mijn nagels te lakken, foto's te maken en te vertellen wat ik ervan vind. 

Goed, de nagellak is van Catrice en heet 17 Caught On The Red Carpet. Een mooie bordeaux rode kleur met een goede dekking, ik gebruik het liefst twee laagjes voor een extra goede dekking en een mooie rode kleur.
Het kwastje is redelijk dik waardoor je met èèn keer strijken al een nagel heb bedekt, behalve je duim natuurlijk ;). (Oja, sorry dat het potje een beetje vies is maar ik heb hem al een tijdje.)





De nagellak is onderandere te koop bij de Kruidvat voor €2,99.
Welke nagellak draag jij het liefst?
X Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten