zondag 26 augustus 2018

Typical Sunday



Het is zondag, voor als je het nog niet wist, haha. Zondag is vaak mijn minst favoriete dag van de week (samen met maandag), de dag erna moet je weer naar school en eigenlijk doe ik nooit iets op zondag. Doordat ik niks hoef is het ook wel weer fijn eigenlijk.
Maar op deze zondag heb ik niet het vooruitzicht dat ik naar school moet, maar dat ik nog twee weekjes vakantie heb. Alleen maar zondagen dus eigenlijk, haha. 

Vandaag is weer zo'n typische zondag, lang in bed liggen en niks doen. Mijn dag begon eigenlijk met het uitzoeken van een paar Flow's van Floor. Nou ja uitzoeken, het waren er vier en ik heb ze allemaal in beslag genomen. Niet om te lezen eigenlijk, maar voor mijn bullet journal. Er staan altijd hele leuke plaatsjes en tekeningen in de Flow die perfect geschikt zijn voor mijn bullet journal als achtergrond voor weekpagina's of voor wat anders, ze komen eigenlijk altijd wel van pas! Ik denk dat ik wel een keer wat kan delen over mijn bullet journal op mijn blog. Ik was het al wel van plan maar ik was nog niet helemaal zeker en tevreden over. Maar misschien is het tijd dat ik er een keer wat over deel! 



Daarna gingen we iets doen wat we eigenlijk best vaak doen, Floor speelt gitaar en ik ga erbij zitten en meezingen (klink echt heel suf, maar dat is het niet, haha). Meestal zingen we Ed Sheeran (duuhh), maar nu deden we ook een ander super mooi liedje: The night we met. De 'echte fans' kunnen hem kennen van '13 Reasons why'. Ik vind het echt een super mooi liedje! 




Nu ga ik maar even verder met mijn bullet journal en misschien nog wat foto's ervan maken ;)
Gaan jullie nog was leuks doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten