zondag 12 maart 2017

Dit was Helsinki!

5 maart 04.30 uur. De wekker ging en na vier weken naar uitgekeken te hebben gingen we naar Finland om mijn zus Floor te bezoeken die daar voor twee maanden zit.
-Muts check
-handschoenen check
-dikke sokken check
-warme truien check
Ready to go!

Alles was klaar voor vertrek en we vlogen richting Helsinki om daar in onze Air bnb in te checken en de stad te ontdekken. Het heeft iets weg van Amsterdam, maar dan minder druk, haha. 
Oke, tijd om te slapen nadat we weer herenigd waren met mijn zus en bijgekletst hadden. Ik zal even kort vertellen wat we allemaal hebben gedaan:
- Stage en huisje van Floor bezocht
- Met de boot naar Estland om het oude Tallinn te bezoeken
- Huskytocht met zulke schattige husky's!
- Op 40 (!) centimeter dik ijs gelopen







Het was rond de nul graden, soms wat kouder, soms wat warmer. Dus we gingen elke dag goed voorbereid op pad met onze dikke kleding, mutsen, termo leggings, wanten en warme schoenen zodat we het echt niet koud kregen.
Met de huskytocht (wat echt het meest geweldige is wat ik gedaan heb) kregen we een dik pak aan, met goede schoenen en wanten, we hadden het niet koud, haha.

6 maart 11.30 uur. Toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan en afscheid te nemen van Finland, Floor en alle leuke dingen, yes, ik moest weer naar school...

Dit was Helsinki, en het was geweldig ❤
Liefs!

Trouwens! Een vraagje: wat is het mooiste, tofste of leukste land waar je bent geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten