zaterdag 31 december 2016

11 dingen die ik deed in 2016

Hoi!

Het is vandaag de dag dat we met zijn allen vieren dat er weer een jaar voorbij is en dat we onze nieuwe voornemens voor het nieuwe jaar weer gaan bedenken. Maar ik ga nog even terugblikken op afgelopen jaar, enjoy!
















Dit jaar...
✖ Ging ik naar Lissabon
✖Ben ik voor het eerst van mijn leven naar de Dutch YouTube Gathering geweest
✖Ben ik een jaar bezig met bloggen
✖Heb ik eindelijk een eigen camera
✖Kocht ik mijn eerste paar Happy Socks
✖Kon ik eindelijk genieten van een kamer die helemaal naar mijn wens is en helemaal af is
✖Ben ik voor de tweede keer naar het Light Festival in Amsterdam geweest
✖Ging ik op vakantie naar Duitsland en ook tegelijk in Luxenburg
✖Ging ik over naar de derde
✖Schreef ik 93 blogposts
✖Had ik in de zomer alweer zin in de herfst

En natuurlijk ga ik volgend jaar gewoon weer verder met bloggen, met veel meer blogposts en foto's!
Alvast een gelukkig nieuw jaar en maak er een feestje van!

Wat is het leukste wat jij hebt gedaan in 2016?
Liefs ♥

2 opmerkingen: