donderdag 3 maart 2016

Nieuwe blogs ontdekken!

Oke, ik geef eerlijk toe, ik volg niet extreem veel blogs. Natuurlijk ben ik er wel vaak mee bezig om nieuwe blogs te ontdekken want dat vind ik echt super leuk om te doen! Maar ik ben daar toch best kieskeurig in, is het een leuke lay-out, wat is de schrijfstijl en het belangrijkste van een leuke blog vind ik de foto's, dat is ook het gene wat ik het leukste vind om te bekijken omdat het een blog mooier en ik vind ze dan ook interessanter.

Hoe leer je nieuwe blogs kennen?
Hoe ik nieuwe blogs leer kennen is door op andere blogs te kijken bij de reacties, je kunt daar je naam met je website achterlaten, een super handige manier want vaak zijn het de mensen die dezelfde dingen als jou leuk vinden, omdat je ook op zo'n blog kijkt (snap je het nog?). Wat ik ook wel eens doe is, ik zoek gewoon een random woord of zin wat met beauty te maken heeft op Google en kijk waar ik op uitkom!



Wat voor blogs lees ik?
Blogs die ik leuk vind om te lezen zijn blogs waar ik zelf ook graag over schrijf, zo kan ik er ook wat inspiratie uithalen voor mijn eigen blog (natuurlijk niet precies het zelfde), dus blogs dat gaat over fashion vind ik heel leuk om te lezen of over persoonlijke dingen, bijvoorbeeld van de blog van Jiami wat ze deed in een week, dat vind ik heel leuk om te lezen. Ik merk zelf ook dat dat de artikelen zijn wat bij mij het meeste wordt gelezen en ik vind het ook super leuk om te schrijven. Ik vind het ook leuk om wat minder bekende blogs te lezen, ik weet niet waarom, misschien omdat ik dat zelf ook nog ben?

Heb jij ook nog tips om nieuwe blogs te ontdekken, en hoe ontdekt jij blogs?

X,
Liz




Geen opmerkingen:

Een reactie posten