dinsdag 1 maart 2016

Drie favorieten #2

Hee!

Vorige maand heb ik mijn drie favorieten van januari gedaan, maar nu is het tijd voor die van februari!
Het zijn niet dezelfde categorieën als vorige keer, maar ik heb andere uitgekozen.

Product
Deze dagcréme van Nivea vind ik echt heel fijn. Ik doe hem elke dag op en mijn huid is nu lekker zacht. Hij komt bij de Action vandaan, de prijs? Ik heb hem voor verschillende prijzen gezien, maar hij is zeker betaalbaar dus dat is super fijn!






































Muziek
Vorige keer had ik mijn favoriete muziek verteld en ik denk dat ik dat er wel in houd want ik ben best wel afwisselend met muziek ;).
Dit liedje is super mooi, luister hem maar gewoon, haha.
Hij heet catch and release deepend remix.
Er is ook een originele, die is iets rustiger, maar ik vind de remix leuker! 



 Essential
Dit gaat heel dramatisch klinken maar mijn favoriete essential zijn toch echt mijn oordopjes. Ik gebruik ze echt heel vaak (ik denk dat heel veel mensen dat wel doen). Ik heb al twee of drie paar oortjes kapot gemaakt of die zijn stuk gegaan. Deze zijn van de Hema, of course, en waren € 4,00 best betaalbaar dus!
 


Wat zijn jou favoriete essentials?
Liefs Liz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten