vrijdag 11 maart 2016

5 kleine feitjes over mij

Een paar maanden geleden toen ik net begon met deze blog (alweer  4 maanden geleden!) heb ik de 50 facts about me tag gedaan, een super leuke tag, als je hem wilt lezen kan je hier klikken.
Maar het lijkt mij leuk als jullie mij beter kennen, dus hier 5 andere kleine random feitjes over mij!

1. Mijn favoriete lettertype is Courier en voor de mensen die met blogspot bloggen weten welke dit is maar voor de mensen die dat niet hebben, op Word heet hij Courier New. Ik vind het een mooi lettertype omdat het een beetje vintage is denk ik? Haha ik vind hem gewoon leuk, en je herkend het misschien ook wel aan de lay-out van m'n blog.


2. Ik ben een enorme Moordvrouwfan, elke zondag zit ik om 8 uur klaar voor een nieuwe aflevering. Het is alleen afgelopen voor dit seizoen, super jammer!

3. Ik ben best slecht in het netjes houden van mijn kamer, eigenlijk kan ik niet zo veel netjes houden, je moet ook niet in mijn schooltas kijken want daar is het al helemaal een troep, haha.

4. Ik kan niet zo goed plannen, nouja, ik kan het wel alleen of ik vergeet het aftestrepen of ik doe gewoon sommige dingen niet. Niet echt een hele handige eigenschap, maar ja...

5. Ik hou niet van wimperextentions, sorry voor de mensen die het hebben, maar het ligt er ook aan hoe ze geplaatst zijn. Maar het is niet helemaal mijn ding, geef mij maar gewoon mascara, haha!

Heb jij ook een feitje waarmee ik je beter leer kennen?
Liefs Liz



Geen opmerkingen:

Een reactie posten