vrijdag 15 januari 2016

Let's talk | Bloggen, kamer en foto's maken

Hi guys!
Hoe gaat het met jullie?
Eén ding waar ik achter ben gekomen, als er iets is waar je mij blij mee kan maken, dan is het wel bloggen en dan vooral de dingen erom heen zoals foto's maken, dat vind ik heel leuk.
Eerst maakte ik nog niet zo heel veel foto's (ik wist wel dat ik het leuk vond), maar toen ik begon met bloggen ging ik eigenlijk steeds meer foto's maken, vooral van de dingen in mijn kamer (lees hier meer over mijn kamer), op die foto's en blogposts ben ik dan ook het meest trots.
Maar ik vind het ook super leuk om outfit foto's te maken, daarom ben ik ook van plan om dat sowieso meer te gaan doen.


En wat betreft de lay-out voor mijn blog... Daar ben ik nog een beetje mee bezig, ik vind hem super tof maar ik zou er wel wat meer aan willen toevoegen. Maar ik vind het leuk om daar mee bezig te zijn, om dingen te veranderen, kijken voor extraatjes om toe te voegen! Zo kom je dingen tegen waarvan je helemaal geen idee had dat je ze leuk vond!

Vertel wat over jezelf in de reacties, Dan leer ik je een beetje kennen!
X
Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten