dinsdag 12 januari 2016

Drie favorieten #1

Hi!

Ik heb wel een aantal dingen die ik graag met jullie wil delen, maar om daarvoor een aparte blogpost over te schrijven is het weer te kort, dus ik stop het gewoon allemaal ineen!

Blog
Ik hou ervan om nieuwe blogs te ontdekken en nieuwe inspiratie op te doen, maar er is één blog die ik al een tijdje volg en dat is de blog van Jiami (Jiami.nl). Ik vind het een super leuke blog, en haal er zeker een aantal ideeën vandaan (natuurlijk niet alles ;)).

Muziek
Mijn favoriete muziek is dan toch echt wel Justin Bieber (en ook Ed Sheeran, maar nu even over Justin). Eerst vond ik zijn muziek echt helemaal niks, maar toen zijn nieuwe album kwam werd ik echt verliefd op zijn muziek en dan vooral Love yourself, echt een super mooi liedje!

Kledingstuk
Mijn favoriete kledingstuk is een shirtje van de H&M, er staan fietsjes op zoals je op de foto kunt zien. Ik vind hem echt super schattig!

































Wat zijn jou ultieme favorieten?

Lots of love,
Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten