zondag 20 december 2015

Kerst nagels

Hi!

Het is kerstvakantie en dat betekend dat kerst en oud en nieuw er aan komen en dat betekend dat ik alle tijd heb om meer te bloggen zeker vaker dan drie keer per week dus houd mijn blog, Facebook en Instagram even in de gaten want het zullen niet op vaste dagen worden (natuurlijk wel gewoon op dinsdag, vrijdag en zondag).
Goed, ik had weer zin om mijn nagels te lakken en het leek me leuk om een beetje in de kerstsfeer te blijven, ze kunnen natuurlijk ook voor oud en nieuw.
















De nagellak die ik gebruik is van OPI en dit is de eerste keer dat ik daar een nagellak van heb, je moet hem alleen wel gebruiken met een top coat en dat heb ik niet gedaan dus is hij er al weer een beetje af maar het is wel een hele fijne nagellak.














Voor de glitters gebruik ik een potje van de DA, denk er alleen wel om dat je er iets onder doe anders ligt alles onder de glitter.



Als je de glitters op je nagels doet zorg er dan wel voor dat de nagellak eronder nog nat is.
Je kunt de glitters weg halen met een wattenschijfje of staafje.

Wat ga jij doen met kerst?
X Liz



Geen opmerkingen:

Een reactie posten